Min onsdag i ett och samma inlägg

Hemma igen efter en härlig dag på stan,var skönt att vara lite borta hemifrån,solade och träffade en kompis :)  Nu väntar jag bara på att få pengar på FPA som har dröjts sen maj så vi får hoppas att denhär eller nästa vecka dyker det upp casch för har en resa som skall betalas,nämligen så är det så att jag och 2 vänner åker till Turkiet 22 augusti för sol och bad och lite shopping och snart skall min egen del betalas :D Kommer bli grymt kul!
 
Och nu väntar jag på att en nyfunnen vän skall dyka upp på facebook för vi bestämde att vi skulle prata på fb ikväll så medan jag väntar blir det att sätta på en film för att få tiden att gå lite fortare ;)

avslutar med en bild från swimmingpoolen i Turkiet,är taget från  ving.se från hotellet där vi ska bo på!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanne-Madeleine Håkansson

Sv: toppen. Aa jag såg det! 😄 Allt bra med dig då? Kram

2013-07-18 @ 08:39:59
URL: http://sampa.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!