Dagen slutade med ambulans

Har inte hunnit blogga nåt idag eftersom först var jag på två olika ärenden,sen cyklade jag till jobbet och där hade vi det skönt för vi satt ute i solen och stickade/sydde på våra stickarbeten, sen for jag till frissan för att bli ompysslad där och sen bar det av att cykla den långa vägen hem...har cyklat sammanlagt 15-20 km idag,men min hemresa slutade olyckligtvis med ambulansresa + nu skall jag gå med kryckor i en vecka och om int det blir bättre till läkare igen nästa veckas torsdag.
Idag betalade vi sista för Turkiet resan,kommer bli så sjukt kul att den 22 augusti åka till varmare bräddgrader! :D
 
tumblr
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!