Bloggningen normal igen!

Bloggningen har luggit lågt nu under några dagar men det är eftersom jag inte alls haft tid för dator eller bloggen men nu är det som vanligt igen så nu kommer bloggningen vara normal igen och har lite videos i sikte som jag kommer att säkert göra nu i veckan,kommer nog bli bra :)
Imorse sov jag bara 4 timmar men ändå var jag pigg trots att det blev en sömnlös natt men for ändå till butiken för säkerhetskull för att köpa cola,har inte druckit det på evigheter.
Hittade annars för en stund en festival jag vill gå på,aurafestival, hoppas hoppas! Men är ju frågan sen vem som vill följa med mig? :)
Nu blir det att ta itu med att läsa bloggar eftersom jag har massa att ta igen :D 
 
foto: Jag Kamera : Nikon D7000
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!