Tomtegröt


FOTO: Jag  KAMERA: Nikon D7000

Idag vaknade jag vid kl 13 och kunde inte somna om eftersom jag hade haft x-antal med mardrömmar under hela natten. Efter om och men klev jag upp och gjorde frukost,  tomtegröt med kanel och socker och mjölk till det,jättegott var det! :)
Sen for jag ut och fotade lite eftersom det var så fint väder och rätt så varmt,var bara ute i tjocktröja och leggings och frös INTE ett dugg! Bilderna kommer upp ikväll då jag redigerat dem för snart ska vi iväg på lite "utfärd" ^^
 
 

Kommentarer
Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv; det är bra :)

2013-01-05 @ 15:36:32
URL: http://dianaosterberg.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!