Sleeping beauty

 
Råkade visst sova lite för länge så jag vaknade 16:30 men var skittrött så steg upp först ungefär en timme senare. Åt kladdkaka till sen frukost och sen for vi iväg för att storhandla och det tog sin lilla tid för det var svårt att hitta det vi sökte efter på Willys och det var dålig kundbetjäning,vi fick söka upp själv var sakerna fanns! Så det tog sin tid. Var "hemma" först halv elva tiden ungefär så min dag har gått utpå att vara borta och jag har ju inget internet på mobilen när jag är iväg här i Sverige. När vi kom hem åt jag mellanmål,yoghurt med crunch (liknande som mysli men godare och såklart glutenfritt!) 
 
Just nu lyssnar jag på musik och tar det bara lugnt och skall nog snart gå och sova,kommer ett quotes inlägg på bloggen ännu ikväll! :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!