Sjuk

 
 
Har gått och blivit sjuk inatt, svettas och fryser nästan hela tiden och det är extremt jobbigt, hängig och feber. Somnade efter att jag bloggat innan tidigare idag,woopsie!  Sover ofta länge när jag är sjuk och kände att jag bara vill vara ifred men har såna dagar ibland när jag är sjuk.
Men en bra sak är att jag har fixat så det kommer flitigt med uppdatering imorn :) Mitt minneskort har gått sönder så kan inte fota :( Skall köpa ett nytt på fredag så jag kan fota massa igen,då kommer det upp outfitsbilder oftare och andra bilder också!
Nu säger jag godnatt för idag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ha en bra dag! :)

2013-01-16 @ 09:12:11
URL: http://amator.blogg.se
Postat av: Caroline Nilsson

Krya på dig!

Sv: Jobbar som orderansvarig på ett bryggeri :)

2013-01-16 @ 09:27:40
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!
Jag undrar pluggar du ännu på distans gymnasie? :)

Svar: har paus pga jag inte mått så bra och det har varit så mycket annat nu och mitt mående kommer i första hand.
Amanda

2013-01-16 @ 17:16:21

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!