Inte min dag

 
Har inte alls varit min dag idag, sov inget inatt men somnade på förmiddagen i 3-4 timmar så lite fick jag sovit.
Men min telefon vill inte alls funka, battieret tog slut och har haft den på laddning men ingenting händer och laddaren är det inte fel på för den har jag testat ladda med annat,  får hoppas det är batteriet för vet inte alls vad jag ska ta mig till,går ju inte att leva utan telefon utomlands (för er som missat är jag i Sverige utanför Jönköping och jag bor i Finland.
 Slutgnällt om det, får hoppas på mirakel nu för jag behöv min telefon! 

Blir att fota imorgon kläderna jag köpte i helgen eftersom det är så dåligt ljus nu..  har inte bloggat på hela dagen eftersom jag varit irriterad och sur och vill inte göra massa gnällinlägg på bloggen. Och idag har jag varit så duktig så jag gjorde både mat åt mig och min kompis och så diskade jag efteråt och varit förbannad så undvek datorn för skulle annars blivit gnällinlägg och sånt undviker jag på min blogg :)

Kommentarer
Postat av: idazander.se

sv: haha jag brukar kalla mina för antingen "bävertänder" eller sockerbitar :D

2013-01-29 @ 08:12:42
URL: http://idazander.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!