Hemma från badhuset

bild på mig när jag var blond i september
 
Kommit hem för ett tag sen men när vi kom hit till min kompis så var vi helt slut så vi tog det lugnt.  
Var jättekul i badhuset idag! Vi hade god tid på oss så vi var där hela dagen och känns verkligen att kroppen har fått arbeta,simning är rätt så bra träning, vare sig man tror det eller ej! 
Innan blev jag jättesugen på choklad så det blev att fara till kiosken och köpa det och läsk,mums! Men vräkte i mig halva plattan lite för snabbt så fick ont i magen och började må illa men nu har det gått om lite.  Tittade på en film också men kunde inte alls koncentera mig så det får bli till någon annan dag.

Nu känner jag för att bara ta det lugnt och läsa bloggar (har över 2000 inlägg att läsa) :) 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: julia

Kolla gärna in min blogg photoojuliaa.blogg.se som handlar om foto och vardag :) kram

2013-01-19 @ 14:19:14
URL: http://photoojuliaa.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!