Bättre uppdatering inom kort

bild i repris
 
Förlåt för usel bloggning igen, men jag är ju inte hemma, är hemma hos en kompis fortfarande (vet att jag skrivit "kommit hem" här på bloggningen då jag råkat kalla detta för hem men menat "kompis hem", måste vara tydlig av mig i fortsättningen! 

Men hoppas ni förstår att det blir inte så mycket bloggning då min kompis jobbar på dagen och när han kommer hem så vill vi spendera tid tillsammans (prata,se på film,ute och sånt kompisar gör) och det kan ta ut på tiden och jag sover oftast tills jobbet är slut men skall bättre mig med bloggningen så gott det går! Och jag far hem i nästa vecka så då kommer det bli flitigt med uppdatering eftersom då har jag mer tid för bloggen :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: isabellavallberg.blogg.se

förlåt om du inte tycker om sånahära kommentarer.

Jag undrar om vi skulle kunna göra ett bloglovin byte?
+ så har jag även en veckans blogg tävling uppe just nu så gå dit och anmäl dig! :D

Om du inte tycker om sånahär kommentarer så ber jag om ursäkt!
HA DET BRA! :D

2013-01-31 @ 03:14:31
URL: http://isabellavallberg.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!