Underbar personal på båten

 
Väldigt skönt att vara hemma nu,klart jag hade bra dagar i Sverige men nu till en sak på båten som hände:
 
Måste också säga att det finns sjukt härlig personal på båten!
Av en konstig anledning funkade inte mitt kort på båten och jag hade väldigt lite pengar kontat, men med nöd och näppe fick jag köpt lite choklad med mina kontanter jag hade kvar och så hände det lite saker där. Sen kom jag på att jag måst äta mat  också, och då hade jag ju inga pengar att kunna köpa mat med eftersom kortet inte funkade (smart där att köpa choklad med sina sista pengar kontant)  och jag förklarade åt en som jobbade på båten vad som hade hänt och hur det låg till,jag hade bara ätit frukost så hon fixade så jag fick välja själv vad jag ville ha för macka, blev en långmacka att äta,GRATIS!  
Underbar personal det finns! :)  Tack Viking Line för underbara betjäningen och er underbara hjälpsamma personal! 
 
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!