Min dag

 
Blev visst att snacka hela kvällen med en kompis på skype istället och tiden bara flög iväg!
Nyss så valde jag vad jag skall ha på mig imorgon, har blivit också denhär tjejen som går i garderoben kvällen före för att välja kläder så man får mer tid på sig på morgon att sova och fixa sig om man skall iväg nånstans vilket jag skall, kommer att vara i stan nästan hela dagen och kommer hem antingen kl 17 eller 20,beror på lite hur snabbt jag får allt fixat.
 
I nästa vecka förhoppningsvis kommer det upp ny design,  märkt att i denna så syns det inte datum eller klockslag och jag får inte det fixat men bloggen behöver lite nytt och så kommer det att komma ny header också men måste ta nya bilder först ;)
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!