Min torsdag

 
Titta så söt min kompis kisse är, tassen på bröstkorgen, skulle det varit vänstra skulle det varit "tassen på hjärat", gulligt va? :D
 
Idag har jag fullt upp hela dagen och då jag inte har en fungerande mobil går det ju inte blogga från den heller, och ipaden tar jag inte med mig överallt men iallafall idag har jag varit till Hemköp och köpt ingredienser till chokladbollar och i samma veva köpte jag lite mat tills imorgon och när jag var tillbaka så for jag och min kompis och tvättade och städade bilen,planerade lite festen som skall ske på lördag och sen kom vi hem till han och jag började genast baka och nu är vi proppmätta och en har somnat medan jag sitter här vid datorn och skall läsa bloggar och svara på kommentarer  :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!