Fredag!

 
Känner ni likadant som på bilden nu när det är fredag och helg?!  Det gör iallafall jag! ;)
Idag händer inget speciellt,eftersom det varit en sömnlös natt pga att jag drack energidricka för sent så satte jag uppe och fick ideer till en kortfilm så jag har skrivit manus till det och det tog mindre än en timme och så var jag klar! Jag såg framför mig filmen och ideerna bara flöda och texten flöda på, ser framemot att förverkliga det på våren och såklart kommer det att komma upp på bloggen men ni får vänta tills våren då man kan gå utan jacka ^_^ 

Idag händer inte så mycket,ta det lugnt och vila,säkert en tupplur blir det senare :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!