Fixat desgin och fundering

Har ikväll hållit på i över tre timmar med en design åt min kära vän Sofia, till hennes blogg, lite krångel med koderna men fixade det till slut, och så fixade jag en header också, det var iallafall lite tidsfördriv jag hade här på kvällskvisten.  Innan det så gick min dag åt att vara i Lojo också för lite julklappshopping,men hittade inget själv,förutom att vi köpte en julklapp till mig som jag får på julen sen av pappa ;)

Annars så jag har funderat på att filma och göra en videoblogg/vlogg "Details in my apartment", vad tycker ni om den idén? :)   När jag gör house tour kommer när jag har min bostad helt klar med inredningen osv,har lite saker som fattas ännu och så!
På fredag skall jag till Helsingfors och fixa håret och sedan på julklappshoppigng,fick bara några julklappar köpta i lördags så nu blir det att spana efter resten på fredag :)

Tar och avrundar inlägget här innan det blir för långt,hehe,hoppas ni haft en bra dag/kväll iallafall!
avslutningsvis bild på vår fina hund Citzy som åkte så snällt med i bilen idag som alltid! Denna är tagen på Åland.

Kommentarer
Postat av: MATILDA

söt hund!

2013-12-12 @ 21:24:44
URL: http://matildays.forme.se
Postat av: Hanna

Söt!

2013-12-14 @ 15:00:56
URL: http://hannakarlssson.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!