Trasig dator och objektiv och videoblogg imorgon!

arkivet!
 
 
Hej! Det är så att bloggningen ligger fortfarande lite död pga trasig dator men kommer att småningom skaffa en ny,ska få hjälp med att hitta en bra, och så är ju mitt objektiv till kameran trasigt så går inte att ta nya bilder. Det visade sig att nya objektivet jag beställde (Nikkor 35mm) var slutsålt så det kommer att skickas iväg först i slutet av nästa vecka SÅ jag var igår och klickade hem en bra kompaktkamera som verkade bra i färgen blå, för att jag bara MÅSTE ha en kamera till Turkiet resan, så tråkigt att bara fota med mobilen.
 
Men till vad jag GJORT IDAG:

Vaknade vid 11 att jag var genomsvettig så jag steg upp och duschade och tvättade mig noggrant,både kropp och hår, underbart att vara ren och fräsch och lukta gott! 
Åt riskakor med chokladöverdrag till frukost och till lunch blev det potatismos och köttfärs. Sen blev det en liten promenad med mamma och hundarna,efter det for vi  till lite secondhands och sen och hämtade ut mitt förnyade pass.
 
Imorgon så kommer det att komma upp en video där jag visar mina hudprodukter jag använder dagligen som gör att jag håller min hud ren och fin! :)

Nu blev inlägget långt så tar och avslutar här,hoppas ni haft det bra!

Kommentarer
Postat av: cassandra gigel

sv; jobbar massa, träffa kompisar och sånt, du? :)

2013-08-16 @ 11:11:48
URL: http://cassandras.se/
Postat av: kita

jätte fin blogg! Ska kolla in den fler gånger.
Kika gärna in min blogg ^^
Ha en bra dag, kram

2013-08-16 @ 16:56:17
URL: http://nattstad.se/kitasc
Postat av: Olivia

Åh, dipdie, så himla fint <3
-Tack så jätte mycket du! (:

2013-08-21 @ 16:52:05
URL: http://sammels.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!