Nycklarna i handen och flyttningen kan påbörjas!

Nycklarna i handen och flytten har börjat! Redan fört lite saker till min egna stora lya, försöker ha som mål att nästa vecka kan jag börja bo där och sen få saker dit i efterhand som behövs. Kommer bli sjukt kul att få starta ett nytt liv med egen lägenhet och allt.
Före jag fick nycklarna i handen så var jag och handarbetade och fick min dyna klar,har stickat en egen dyna helt själv,bild får ni på den säkert i nästa vecka eftersom den är i min lägenhet nu :)
 
Hur har eran dag varit?

Kommentarer
Postat av: Maja ♥

Åh, så roligt att flytta till eget :D

- Jaha, åh finns det, då måste jag kolla upp det! Heter den samma? :)

2013-08-01 @ 18:44:18
URL: http://nattstad.se/lillmajja
Postat av: ronja

Är det den en nyckel till lägenhet? :o

2013-08-04 @ 23:04:14
URL: http://tjurens.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!