Min fredag i ett nötskal

Idag har jag varit till läkare för mitt knastrande knä och den konstanta värken jag har i knät,så skall på fysioterapi några gånger,sen skall en ortoped ta tillställning till det, efter det gick jag runt i lite affärer och köpte en jeanströja som också går ha som en jeansjacka  med nitar  från ONLY för ynka 9,95€ ca(99kronor) och förut hade den kostat 39,95€ (399cakronor) så det var ett kap! :D
 
Nyligen betalade jag alla mina räkningar och beställde ett nytt objektiv eftersom det jag har från innan så måste på reparation och vill ju ha med min systemkamera med till Turkiet resan så då är det bra med ett annat objektiv! 
Måst spara pengar nu så jag kan leva i min egna lägenhet för det far ju pengar till mat och hyra och så att jag har lite shoppingpengar till Turkiet ;)
 
 Här får ni avslutningsvis bild på jeanströjan/jackan: 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!