I moved on and I realized it was the best decision i ever made

Den senaste tiden har det varit fullt upp med att besöka secondhands hitådit,men kul har det varit,alltid trevligt att spana efter saker till sin första egna bostad, måste erkänna att i början kändes det som att jag bara hamnat till en bostad där jag skulle bli tillfälligt men nu känns det som att dethär faktiskt händer PÅRIKTIGT,att bostaden är min egen!
Lite skumt att jag kände sådär i början men skönt att den känslan börjar försvinna :D
 
Idag har jag varit  efter en soffa vi reserverade förra gången vi var där,helt som ny och den fick jag för 40€ ( ca400kr), bättre det än att betala en hiskelig summa för en soffa ;)
Imorgon blir det lite fixning inför Turkiet resan här hemma och så skall jag till Karis för att köpa shorts av en tjej :)
 
Nu tar jag natten! ^^
 
Dethär beskriver min flytt, jag flyttade för att GÅ VIDARE, för att börja om på nytt,starta ett nytt liv! och de är det bästa jag gjort :D
 

Kommentarer
Postat av: Isabell / Blossom

Secondhand butiker är the shit som man säger. Man kan ju hitta allt smått & gott och garanterat mycket unikt som ingen annan har! Låter verkligen super bra :) Kram

2013-08-21 @ 10:10:45
URL: http://blossom.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!