Datorn bestämde sig för att dö

Min dator bestämde sig för att gå sönder idag så fick ikväll en tillfällig dator till min bostad,imorgon får jag antenn till min tv så de går att se på tv,så då dör jag inte av tråkhet här :D
 
först var det jobb som gällde 10:30-14:00,sen Hvarit på lite behövligasaker till bostaden- shopping, och efter det sent på kvällen kunde jag pusta ut,puh! Imorgon blir det en lugnare dag,kl 11 på möte och sen finns det INGA måsten att göra :)
 
 
arkivbild pga död dator
 

Kommentarer
Postat av: mlie -tävling på bloggen-

oh hoppas du får liv i datorn igen

2013-08-13 @ 03:02:56
URL: http://mlieaxelsson.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!