Sjukanmäld


bildtext: tumblr
 
Mår inte alls bra idag, började igår kväll,mådde så dåligt att jag hade lust att spy och mår lika dåligt idag så sjukanmälde mig så blir en vilodag idag. Vila ut och hoppas att jag mår bättre imorgon! Har ledig dag imorgon också eftersom det är vappen!
Märkte redan igår när jag var på gym att jag inte mådde så bra så. Kan inte le,kan inte skratta, så en vilodag är jag värd att få/ha!

Har sovit och tittat på en finsk serie och nu lyssnar jag på musik och skall snart försöka få i mig nåt att äta.
Får se hur uppdateringen blir eftersom jag som sagt inte mår nåt bra alls,men jag kommer nog att komma tillbaka med nya krafter!

Kommentarer
Postat av: JeanetteR

sv: Tack vad snäll du är!

2013-04-30 @ 16:23:29
URL: http://jeanetter.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!