Muskelvärk

 
Under lunchen så kände jag hur muskelvärken kom krypandes, rumpan och armarna som är mest sjuka, också lite magenskönt med muskelvärk för då vet man att kroppen har verkligen jobbat! :D Imorgon blir det en total vilodag.
Idag har jag stickat flitigt på min dyna, kommer få den klar i nästa vecka, när den är helt klar kommer ni få bild på det.  Dessutom så igår planerade jag och min pojkvän att flytta ihop men det kommer ske på hösten troligtvis,ser framemot det! :')
 
Nu blir det att titta på serie och äta proteinyoghurt!
 
 

Kommentarer
Postat av: angelica

vad kul att ni ska flytta ihop! hoppas dagen varit bra!

2013-04-17 @ 21:00:11
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!