Everything will be okay at the end

 
Hände en sak igår kväll före läggdags vilket slutade med att jag tappade lusten att fara nånstans idag men det är bättre nu...
 
På måndag kommer jag att fara till frissan för att färga håret,hur det blir får ni se på måndag,lite överraskning måst man få ha till er och sen efter det kommer min vän hem till migoch blir övernatt och så far vi tillsammans på tisdag och handarbetar,och sen blir det gym på tisdag eftermiddag! Kommer bli great! :D
Var ute innan en stund men fy vad det var kallt men jag gick i bara leggings och t-shirt så det förklarar saken så jag  gick nästan lika snabbt in igen XD

Nu blir det mat och sen läsa bloggar och svara på kommentarer.
 

Kommentarer
Postat av: Josefine ♔

Sv: Åh tack snälla! Vad gullig du är :D

2013-04-27 @ 18:35:08
URL: http://jlandgrens.se/
Postat av: JB - fotoblogg

sv: Tackar! :D

2013-04-27 @ 18:43:15
URL: http://jojjjjohs.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!