Varit på stan och shoppat!

 
Hemma igen! Eller vi har varit det sen kl 15,vi vandrade på stan i 4 timmar.
Köpte hårfärg från Sparbörsen,en ny plattång från Gigantti och sen for vi till tiimari för att köpa lite söta plasttallrikar ,servetter,ballonger och tårtljus till mitt kalas som kommer att vara 27 oktober! Hade tur för plasttallrikarrna var nersatta så nu kostade dom 1,50€/styck! (ca 15kr/st).
Efter det for vi till parken och hade det kul där,älskling fotade mig och sen lite i parken. Sen var det dags för att fara och handla mat innan vi for hem med bussen.
Justdeja,jag hämtade också ut mitt ellospaket! :D
Tänkte ta bild på allt jag köpte men är just nu uppe i övrevåningen och kameran + sakerna är nere så bilderna får ni imorgon! 

Genast när vi kom hem så väntade vi på att maten skulle bli klar för pappa höll på maten när vi kom hem. Tog typ bara 5 minuter och sen åt vi potatis och köttfärs med grönsaker. Gott! :)

Nu sitter vi bara och chillar på varsin dator, blev lite långt inlägg men hoppas ni orkade läsa allt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; åh tack sötis!
ha en bra morgondag <3

2012-09-18 @ 22:17:33
URL: http://cassandras.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!