Live your life like it would be your last


foto:Oskar http://butterflyskies.blogg.se
 
Godmorgon! Eller godkväll rättare sagt, men vi börja sova först där 6-7 på morgonen (fick inte söm före det) så vi sov till klockan 16, kanske dags att vända på dygnet snart? ;) Fast inatt blir det inte så för då lär det vara mycket norrskensaktivitet så vi skall ut och titta och fota norrsken :D

Men vi var så duktiga så vi steg upp ganska så snabbt efter att vi vaknat, eller jag spelade på ipaden först lite, åt dunderfrukosten eller brunchen rättare sagt,  glutenfri makaroni, kyckling,päronfil och knäckebröd!  Men jag var faktiskt jättejättehungrig. Min mage lät som det skulle varit värsta jordbävningen i den så ja,ni kan tänka er hur hungrig jag var ^_^ 

Nu skall jag kila iväg,skall sminka mig och fixa håret!

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA

fin bild!

2012-09-05 @ 20:19:26
URL: http://cassandras.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!