Kryssning beställd!


bild på förkylda jag
 
 
Har knappt orkat göra någonting idag,väldigt seg i kroppen och snuvan tar kål på mig. Näsan rinner en hel del och är täppt mellan varven men ska göra allt för att den MINSKAR till onsdag.  Fast fick en kort energikick så jag och älskling jagade varann tills orken tog slut.

Sen så är kryssningen beställd så på onsdag kväll blir det att åka färja i ett dygn! Ska bli kul :D Första gången jag åker på kryssning med älskling <3 Och sen kommer halva familjen också följa med,så härligt! :)

Redigerade bara några bilder idag men blev inte så nöjd så jag gav upp och tänkte fortsätta imorgon istället men ni får bild på dom jag redigerat hittils i nästa inlägg!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ~ Foto och vardag + lite annat smått och gott :3

Kryssning here we go! :D

2012-09-30 @ 00:08:07
URL: http://butterflyskies.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!