Kollat på resor :)

bild: tjäreborg
 
Ikväll så har jag varit ut och gå med Dannii och hennes hund och min pojkvän,det var nice :) Pratade om allt mellan himmel och gjord då det var jättelänge sen jag träffade Danni senast men det var trevligt och träffas och prata :)

När vi hade följt hem henne for vi hem till mitt,chillade för det mesta i mitt rum och gosade med katterna. Har nyss kollat runt lite på resor på nätet,pratat med älskling och troligen hittat ett resmål jag vill till för ganska så rimligt pris för att vara 5+ stjärnigt hotell! :D
Men mer om det sen om det blir av men högst troligen,och vet ni med vem jag skall åka? Jo med min älskling såklart! :) <3
 
Imorgon skall vi till stan för jag skall köpa lite saker jag behöv som t.ex hårfärg för vägrar gå med mitt failade hår på marknaden ;) Så nu skall jag gå och sova,godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kostar de och vart ligger det?

2012-09-18 @ 00:51:50
URL: http://Www.sarahceciliacollin.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!