Haft oljeinpackning i håret!

 
Hola!

Vaknade vid 12 och steg också upp då och for och fixa frukost åt mig och sedan satte mig framför tv:n i några timmar :) Efter det gjorde jag oljeinpackning och satt det i håret och lät det verka i 2 timmar och sen hoppa jag i duschen och tvättade ur det med shampoo och balsam och nu är håret väldigt mjukt och lent och glansit :D

När håret hade torkat så åt jag mat,potatismos och köttbullar,mums! Har nyss redigrat lite bilder på mig och just nu sitter jag här och chillar med min pojkvän <3 :) 

Kommentarer
Postat av: Amanda ❀PHOTOGRAPHY

Nu är veckans blogg tävlingen avslutad gå in och kolla om du var en av vinnarna!Om du inte vann? delta en gång så kanske du blir en av de vinnarna då!
http://photoobymee.blogg.se/2012/september/vinnarna-i-veckans-blogg-ny-omgang.html
KRAM

2012-09-09 @ 19:04:00
URL: http://photoobymee.blogg.se
Postat av: My

Hejsan! Vill du vinna en goodiebag? Då ska du vara med i våran tävling! Gå in på våran blogg och kommentera "JAG ÄR MED" på inlägget med tävlingen.
Vill du ha större chans att vinna så ska du göra ett inlägg om vår blogg/tävling eller så ska du länka bloggen/tävlingen på Facebook. Om du länkar på Facebook så kom ihåg att skriva vad du heter så att vi kan kolla.
Hoppas du har haft en bra dag, kram!

2012-09-09 @ 21:13:21
URL: http://myochmalin.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!