Ha ett underbart veckoslut!

bild: we<3it
 
Godmorgon världen!  
Jag var uppe med tuppen lite efter 9 redan :D Eller ja,rättare sagt så vaknade jag av älsklings väckarklocka men var så duktig så jag steg upp nästan genast efter det,klädde på mig och gick upp för att äta frukost.  STOR FRUKOST! 1,5 knäckebröd med pålägg , 1 apelsin och en stor skål med päronyoghurt :D
Sen så fixade jag håret men har en dålig hårdag för mitt hår vill inte som jag vill (x

Och så hade jag blandat mig med tiderna så trodde vi skulle i förmiddags fara iväg men det var visst tidigt på dagen vi skulle iväg visst,uuups! Nåja,nu e man iallafall vaken så nu gäller det att fördriva tiden tills dess. Ska fixa några tidsinställda till bloggen så det inte blir så tomt så länge vi e borta :)
 
Skall göra det nu med desamma men hoppas ni får ett underbart veckoslut! :) 

Kram Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysig bild :)

2012-09-07 @ 12:13:49
URL: http://tjurens.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!