Fullt upp!

 
Förlåt för att jag inte bloggat på heeeeeeela dagen men har haft fullt upp.  Efter att jag vaknat så var det att bara äta frukost och sen ge sig ut på äventyr ;) Eller ja, vi for till en annan och grilla,prata och spela yatzy,helt kul ^_^ 

Fast det gick skit på yatzyn men äh, så länge man har det kul är det bra :D Sen blev jag också bjuden att komma med på zumba när det var några tjejer som for idag men det är på tisdag igen! Får se,men det vore kul! ^^
Nu skall jag skriva ett inlägg om lite produkter som jag använt för mitt ansikte som funkat/funkar bra! (iallafall för mig)  Så håll utkik efter inlägget!


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!