Förkyld

 
Usch,jag har gått och fått höstförkylningen.  Nyser om vartannat och näsan rinner och känner mig dåsig men har låg kroppstemp så ingen feber som tur är! Men det sägs ju att förkylningen går undan snabbare om man får feber så kanske jag borde få det? Fast vem orkar som vara sjuk liksom o.O
Fast före jag skulle sova några timmar imorse så kände jag på min panna och den var kokhett så dethär var kanske ändå förväntat. Eller ja, jag förväntade mig att bara få feber men nej istället får man en förkylning.
 
Vaknade idag vid 11, såg att det var så fint väder så jag klädde på mig och for ut och fota så skall ta och redigera dom som behövs och rensa och sen kommer det en liten bildbomb här! :D
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: idazander.se

sv: haha härligt! :D

2012-09-29 @ 18:06:57
URL: http://idazander.se
Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv; hahaha ja :D

2012-09-29 @ 21:56:43
URL: http://dianaosterberg.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!