5km promenad



Har varit på en 5 km promenad ikväll med min underbara pojkvän <3 Väldigt uppfriskande och bra med motion! Såg också norrsken as usual och massa massa stjärnor :D Före det så satt jag och redigerade lite bilder och nu är jag jättetörstig, känns som i halsen och sen så skall jag va snäll och kocka mat åt älskling ;D

Märks att det är höst då det redan vid 20 tiden började bli ganska så mörkt + kalla kvällar och nätter. Men ser framemot 20-21 september för då är det Ekenäs höstmarknad, en tradition att gå dit för mig ^^

Men nu skall jag gå och dricka och laga mat,bloggar mer efter det :)

Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra T

hihi tack :)

2012-09-04 @ 00:40:03
URL: http://www.sandramusic.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!