The best way to make your dreams come true is to wake up"

 
 
Har varit rätt så chill dag idag men med lite program på förmiddage men trevligt att få träffa sina kompisar igen!:)
Idag kväll så såg jag en hel del på tv och sen for jag upp till min dator men skall sanart sova,skulle bara blogga före;)
Annars, väntar supermycket på min födelsedag som är snart,alltså den 26.10! :D Gjorde ett inlägg med bilder på vad jag vll till födelsedagen :D
 
Mina ögonen går i kors just nu (tagit sömnmedicin) så nu blir deta tt gå lägga sig tidigt! Tidg väckning imorn gina men jag bloggar självklart från mobilen

Kommentarer
Postat av: josefine ♔

Sv: Hihi tack!! :)

2012-10-14 @ 23:10:20
URL: http://nattstad.se/jlandgren
Postat av: ebba

veckans blogg är nu avslutad , är du en av vinnarna ?
om du inte är det så kan du vara med igen :)

2012-10-15 @ 16:38:21
URL: http://ebbalinneaa.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!