Planer

 
Min kväll har gått ut på att fixa på bloggen..blev lite enklare och höstig design men kommer självklart att ta tillbaka den somriga headern på våren,också eftersom de var så många som gilla den,likaså jag!
Men istället för att ha helt lika som i somras tills nu så kommer det med nya bilder. I vinter kommer jag köra med samma stil som sommarens header fast då med en julig bakgrund,vet redan PRECIS vilken jag skall använda men det får ni se sen när det är vinter och snö här ;)
Det är lite planer jag har iallafall som jag ville dela med er. 

Annars har jag inte gjort så mycke ikväll f,chillat i sängen med datorn i famnen och tagit det lugnt.
Imorgon skall jag och träffa folk jag inte träffat på 1,5 år så de ska bli kul! 



Kommentarer
Postat av: Agnes Strandberg

Söt bild :)

2012-10-22 @ 21:02:51
URL: http://avanturin.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!