På bättringsväg!

 
Vattnet räckte precis när jag tvättade ur oljan och tvättade håret. Fick tvätta snabbt med balsamet sen för det var så lite vatten kvar men får hoppas att vattnet kommer tillbaka imorgon igen! 
Tur att det räckte till mig iallafall :)  

Nu såhär på nattkvisten så blev både jag och älskling väldigt sugna på att äta något gott så jag bakade kladdkaka tolv på natten ;D Det blev jättegott.
 
Märker att uppdateringen är inte den bästa men jag gör knappt något nu när jag är förkyld så finns inte så mycket att skriva om och jag låter som en kråka. Annars hade jag tänkt göra videoblogg (har lite ideer) men det får komma när min röst tillåter. Annars mår jag faktiskt bättre nu,den har gett sig lite men nackdelen är den att jag lyckats smitta älskling,woopsie! 
 
Nu skall jag ta och läsa bloggar iallafall före jag går och sover,godnatt på er fina! :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!