Nu kan jag mobilblogga och videoblogga via mobilen :D

 
Nu har jag skaffat mig blogg.se appen för android och videofyme till telefonen så nu kan jag både blogga och böra mobil videoblogg via mobilen också :D
 Wihoo! 
 
Skall försöka mobilblogga från båten om det lyckas :) Annars så kommer det en del inlägg imorgon som sagt då jag har en del tidsinställda inlägg. 
 
Imorgon börjar också mina studier,kommer ha 1 gång per vecka inlämningsuppgift så kommer nog bli lite plugg :) Men nu skall vi packa ihop våra saker och sen fara med bilen till hamnen, ha det bra och så hörs vi kanske senare,annars imorgon! 

Kommentarer
Postat av: littledolly.blogg.se

Va bra. :)

2012-10-03 @ 18:42:49
URL: http://littledolly.blogg.se/
Postat av: Jasmine

svar: Visst är det, alltid lika kul med lite nytt! :)

2012-10-03 @ 22:34:36
URL: http://jasmines.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!