Måndag och ny vecka med nya tag

 
Måndag och ny vecka och nya tag var det då! Min helg var riktigt bra, på lördag var jag och firade mamma och på söndag på möte och träffade kompisar,hade det jättekul båda dagarna :D
 
Idag morse skulle jag egentligen farit iväg på ärende men hade knappt någon röst och var trött så blev att skjuta upp det till senare i veckan. Skall också i veckan färga håret,men HUR och vilken färg det blir så är en överraskning till er :D
 
Kommer också göra ett videoinlägg där jag visar vilka sminkprodukter jag använder,låter det bra? ^^
Tillbaka till vad jag gjort idag; haft ricinolja i håret,medan jag lät det verka i håret åt jag mat och såg på tv,for i duschen och sen kom jag hit och har planerat lite min födelsedagsfest jag skall ha nästa veckas lördag! It will be fun!


 
 

Kommentarer
Postat av: minabrun

sv: tack så jättemycket!

2012-10-15 @ 19:10:15
URL: http://miinabrun.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!