Lördag 20.10.2012

 
Förlåt för dålig bloggning igen men har som sagt haft fullt upp och så har jag mått illa ikväll pga infektionen men det är lite bättre nu. Har chattat med kompisar hela kvällen och jag fastnade minst sagt ;)

Imorgon skall jag på möte kl 10 men skjutsen är redan här typ kvart över 9 men mobilbloggar nog och så har jag gjort ett tidsinställt inlägg.  Blir också mer uppdatering imorn för har tid då :D I veckan skall jag göra videoinlägg igen för senaste videoinlägget uppskattades och har fått frågor om att jag ska videoblogga oftare och klart jag kan det!
Ni får gärna tipsa mig vad jag skall prata i videosarna,nåt ni önskar? :) 
 
Men nu blir det att byta till nattkläder och sedan sova,skall upp om 8 timmar! Godnatt på er finisar.

Kommentarer
Postat av: josefine ♔

Sv: Hihi va glad jag blir!! :D

2012-10-21 @ 00:22:31
URL: http://nattstad.se/jlandgren

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!