Lite ett och annat

bjuder på en gammal bild på mig!


Idag efter att jag kommit hem så har jag gjort en hel del! Haft några telefonsamtal, installerat lite appar och spel till min nya telefon,ätit pizza och en hel del mandariner :)

Lyssnat på musik och chattat med kompisar ett LÅÅÅÅNGT TAG ,sen ikväll fick jag väldigt ont i magen och ryggen så har vilat...har fortfarande jätteont så in i "pip". Har läst lite bloggar och så och nu skall jag ta och se på någon serie, tror det blir greys anatomy maraton! 

Väldigt glad är jag på mig själv av att jag lyckats blogga helt normalt trots att det har känt som jag har haft ett och anat och gör! :D 
Är det lite uppehåll i vädret imorgon skall jag ut och fota har jag tänkt!
 
Svarar på kommentarerna imorgon och skriver mer imorgon igen,gonatt! 

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Tack ska du ha för den fina kommentaren! :)
Hoppas din helg varit bra, kram!

2012-10-21 @ 23:37:10
URL: http://linneaakarlsson.blogg.se
Postat av: Matilda

Sv; åh tack så mycket!:)

2012-10-22 @ 08:33:31
URL: http://tildagrubb.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!