Bra dag idag!

gammal bild i repris!


Tjohej!

Idag har varit en riktigt bra dag, efter att jag och älskling åt frukost så for vi till butiken för att köpa mat,och så tog mina glutenfria knäckebröd slut igår så köpte mer idag. Ursäkta för ena inlägget där bilden blev sned men mobilbloggade (x
När vi kom hem så hittade jag gamla ballonger och sen andra gamla saker som häften från högstadietiden och en målarbok från när jag var 11 år XD

Sen såg vi på tv och nu sitter vi chillar vid soffan. Tänkte bara blogga lite snabbt eftersom jag kände för mig att blogga :)  Tack ännu en gång för era fina kommentarer,blir så glad! :D
 

Kommentarer
Postat av: Emma Lannebrink

sv: tack :D

2012-10-10 @ 20:42:50
URL: http://adhdochfoto.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!