Äntligen kan jag blogga igen! :)

 
Hejhej! Hemma igen,eller har varit det en stund men ja, har haft lite annat och göra så har inte kunnat blogga förrän nu. Förlåt för dålig bloggning idag men jag har varit borta nästan hela dagen och kvällen! Imorgon blir det mera bloggning för då har jag tid :D
 
Pluggat lite matte eftersom jag försöker lära mig så mycket jag kan..känns att man börjar lite om från början eftersom man inte pluggat matte sen 2008 men det går sakta men säkert framåt! :) Märker att det är stor skillnad att lära sig själv än att gå i skola och lära sig men bara motivationen finns så går nog distanstudier också riktigt bra.

Nu skall jag sova för har tidig väckning imorn,skall på möte men hinner blogga ändå bra imorn så don't worry! :)
 

Kommentarer
Postat av: annsoh

Vill du vara med och tävla om att bli Veckans Intervju?
- Vill DU synas vid sidan av bloggen i 1 vecka och bli länkad samt få en personlig liten interjuv!? :) - Då har du chansen nu! Anmäl dig och skriv '' jag är med '' Lycka till!
Tävlingen avgörs på söndag 18:00!:)
http://annsoh.blogg.se/2012/october/veckans-intervju-anmal-dig-1-2.html#comment

2012-10-14 @ 02:53:39
URL: http://annsoh.blogg.se
Postat av: Cajsa FOTO

HEJsan på dig. Hoppas du vill hjälpa mig med detta.


Är nämligen finalist NUMMER 5 och man ska bara fylla i 5 och sen rösta. Bus enkelt. Hoppas du vill hjälpa mig att vinna! HAde varit GULD VÄRD och sätt att du har röstat tidigare så kanske du vill hjälpa mig också.. :) :D <3<3

5AN
http://linneaaakesson.blogg.se/2012/october/finalister.html#comment



Förlåt om du inte gillar dessa kommentarer men du gör en väldigt glad! Tack på förhand, :)

2012-10-14 @ 11:14:19
URL: http://www.cajsaphoto.blogg.se
Postat av: Rebecka

Vad betyder distansstudier? Är du inte i skolan alls eller?

Svar: har skrivit ett inlägg om de nu, gå å kika! :D
Amanda

2012-10-19 @ 19:04:12

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!