Tiden rann iväg



Hoppsan, tiden rann visst iväg! 

Ikväll så hade jag ricinolja i håret i 40 minuter,tvättade ur det och nu är håret rent och lent och blev en väldigt bra hårdag plötsligt! :D Tänkte nyss ta och fota kläderna men blev lite försent eftersom pappa for och sova för en stund sen och jag respekterar när andra sover och försöker vara så tyst som möjligt så hoppas det är okej att jag fotar det jag köpte så kommer bilderna upp på bloggen imorgon.
 
Sen så har jag skrivit på kik med några kompisar,fotat med mobilen och bara varit på datorn :) Nu blir det att titta på 112 på liv och död,ett avsnitt av en finsk serie och fortsätta chatta med älsklingen och läsa bloggar.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!