Min vardag i sin korthet

Min vardag idag:
  • biologiläxor - check
  • läst bloggar - check
  • bloggat - check
  • lyssnat på musik - check
  • pratat med kompisar - check
  • mått dåligt - check
  • dusch - uncheck
  • ätit pizza - check
Sköt upp duschen från idag tills imorgron eftersom klockan blev plötsligt så mycket och kan inte duscha efter kl 22. Blir imorgon att ha ricinolja i håret och sen duschen. Nu vet ni ungefär vad jag gjort idag och nu blir det lite seriedags innan läggdags :)

Kommentarer
Postat av: Linn - fotoblogg

svar: Ja precis. :)

Ja, men annars är deisgnen super mysig, verkligen!

Javisst, jag har lagt till dig nu. Blev nr 106, lägger du till mig nu? :D

2012-11-14 @ 15:48:20
URL: http://linnhalvardssons.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!