Kulturkarnevalen slut för i år

Är hemma igen efter en hekt bra kulturkarneval där jag fick lära känna en massa nya människor jag blev kompis med,helt fantastiska,underbara och omtänksamma. Ah,såna behövs det alltid av!
Vill också tacka Karin som höll för mig och andra duktiga bloggare en bloggworkshop i 4 dagar och den var till så STOR nytta. Känner att bloggen kommer bara vara bättre nu och det är jag tacksam och glad över.
 
När karnevalen var slut for jag till mamma och var hos henne resten av dagen och lite in mot kvällen där vi åt en massa god mat och efterätt såsom kladdkaka,mockarutor och glass. 
 

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA

sötis :D

2012-11-11 @ 20:52:55
URL: http://cassandras.se/
Postat av: Ellen

Spännande det lät med bloggworkshop! Vad innebär det? :)

2012-11-12 @ 19:47:10
URL: http://ttypisktellen.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!