Hemma igen!

bild jag tog iförrgår på kvällen,märker ni att mitt hår ha vuxi?! ;)
 
Har varit heeeelt slut när vi kom hem idag! Orkade ingenting och så mådde jag lite dåligt men de gick lite om sen när jag tala ut med en kompis. Imorgon så blir det normal bloggning igen (lite iallafall) och jag har inte slutat följa er på bloglovin som jag följer ännu,bara så ni vet! :)

Jag har bara inte haft tid att läsa bloggar nu på senaste tiden och hoppas det är förståeligt men jag har haft annat för mig.

Imorgon åker min underbara pojkvän hem och jag ska följa med han till Böle så han byter till rätt tåg eftersom finskan behövs där och jag kan finska men inte han (han är från Sverige) och när vi tar avsked där far han hem och jag far till Helsingfors för att gå i lite butiker förrän jag tar antingen bussen eller tåget hem :)
 
Skall titta på ett avsnitt 112 på liv och död förrän det blir läggdags,gonatt på er fina och så bloggar jag imorgon igen.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!