Det är inte lätt när det är svårt

Dendär känslan när man tagit på sig en ordentlig vinterdepression och ångesten och paniken bara stiger.
En hel bunt med oöppnade räkningar och jag får bara ångest av att se eller öppna dom,därav jag vägrar. 

En orsak är att jag har knappt råd med nåt så jag låter bli. Inte smart jag vet men jag måste betala ALLA mina räkningar helt själv trots att jag inte skulle ha råd. I nuläget är det en massa sjukhusräkningar. Jag får inga pengar efter den 13 december och jag mår för dåligt för att jobba. I torsdags var jag beredd på att jag skulle haft över 100€ men visade sig att jag inte ens hade 40€ på kontot,vart försvann pengarna!?  Jag har ingen kontroll längre,varken över mitt liv eller pengarna.
 
Att vara stark, det är inte alltid det lättaste.
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!