6 november

 
Morsningkorsning!

Hur mår ni idag? Ja mår riktigt bra iallafall. Inatt fick jag frågan av en bekant/vän om jag har lust att följa med till Tallin nåndag och klart ja sa JA! :D Älskar att resa! 
Idag vaknade jag vid 12,lå kvar en stund och sen klädde på mig och har nyss ätit pizza till brunch,gott var det! :) 
Jag har min säng vid fönstret och när jag tittade ut undrade jag vem som var här när jag såg en liten röd bil men visade sig vara att pappa lånat den eftersom hans bil är på service,lite jag blev chockad när jag såg bilen! Haha,så är det när man var nyvaken och det första man ser är en okänd bil.

Idag blir det att fota och chilla,läsa bloggar,svara på kommentarer och såklart blogga! (:
 
 

Kommentarer
Postat av: http://www.sarahceciliacollin.blogg.se

Fin bild:)

2012-11-06 @ 15:06:45

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!