45kg

 
Fick lite panik när jag steg på vågen före jag skulle äta brunch, vågen visade 45,4 vilket betyder att jag ligger på ett bmi som är 15,8. Jag VET att det är tok för lite men efter att jag pratade med en kompis kom vi fram till att jag skall till en näringsterapeut och så får jag hjälp för jag kan inte leva med ett bmi index som motsvarar GROV UNDERVIKT.

Det var lite om det, om ni vill veta vad jag skall underhålla mig med ett tag framöver ikväll så skall jag läsa och kommentera bloggar :)

Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra T

lyssna inte på vad andra säger, väger själv runt 40-45 kilo och har alltid varit smal och inget jag kan göra åt saken. Gå efter din egna kropp :)

2012-11-18 @ 14:15:38
URL: http://www.sandramusic.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!