You have to keep going.

Dendär känslan när man är och handlar och pengarna inte räcker till,precis så hände det med mig idag,uups! Men fick handlat iallafall mat och nytt puder, måste ju ha i annan nyans pudret nu när man är brun :)



bild tagen igår

Jag tog cykeln med till stan så cyklade till några butiker och cyklade runt på stan,när jag handlat klart for jag till busstation för att vänta på bussen som tog mig hem och efter det har jag sett på filmen Never say never, den kom på Canal + Emotions, var bara av en slump när jag bläddrade genom kanalerna. Sen har jag druckit massa varmt för jag är fortfarande förkyld och min röst är krasslig. Skall egentligen på kalas imorgon men får se hur det blir med det..
Nu skall jag iallafall fortsätta prata på skype och sen efter det sova så godnatt på er :)

Kommentarer
Postat av: iiiden

söt!:D



Är du sugen på att visa upp din bästa bild med temat inspiration/känsla och bli länkad inför 1000 läsare/dag? :D

Kram! (du behöver inte länka de på din blogg hiih ;) )

2012-05-04 @ 08:07:50
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: Josefin

Supersnygg blogg du har måste jag säga! :) Bloglovin byte?

2012-05-04 @ 15:18:01
URL: http://joisies.blogg.se/
Postat av: CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

ha en bra eftermiddag söt :)

2012-05-04 @ 16:42:37
URL: http://bruudar.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!