I Luleå :)

25.5.2012, en dag att minnas <3 Det datumet,alltså idag så är det datumet jag och min kille blev ihop! :) Love you <3

Kom till Sverige igår på kvällen och sedan tog vi buss från Sthlm till Luleå och det tog hela dagen. Det var olycka i Djäkneboda som ni kan läsa om genom att klicka på denna länk ; http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=109&artikel=5122551 så vi väntade ett långt tag där men sedan när vi fick veta hur länge det kommer ta så beslöt chauffören att vi tar en annan väg, vi var någon timme försenad men det var lugnt.
Såg ganska hemskt ut dendär olyckan och lite av lastbilens tak hade börjat brinna. När vi var framme så gick jag och älskling å äta kvällsmål och pratade en stund och sedan började vi sova för vi var så trötta efter den långa dagen.

Idag har vi gått på stan i Luleå, jag köpte en söt lunchbox från LAGERHAUS, för bara 15 kronor  (ca 1,50€) , dom hade rabatt på alla varor och idag var det sista dagen dom hade det! Sen köpte jag ett par färggranna jeans från gina tricot, 299 kr (ca 29,95€ ) och sen vitt nagellack från Isadora för 69kr (ca 6,90€) . Varför jag sätter priserna också i euro är för att jag är från Finland :)
När vi kom "hem" så var det dags för att äta tacos/tortillas, omnom <3 Nu sitter vi på varsin dator och nördar och chillar ;D

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!