2 april :)

Är stormförkyld så har inte blivit så mycket med uppdatering här,sorry! :/ har bara sovit,varit ut en sväng, sett på några filmer som kom i tv (har nya kanaler så måst ju passa på!) pratat med pappa och sen visat åt pappa nästan allt jag köpt från Egypten. Måst säga att efter varit borta i nästan en månad är det skönt att vara hemma igen, först var jag med kompisar,sen hos släkt i en vecka och sen i 2 veckor i Egypten... men jag saknar värmen!
Imorgon på dagen så skall jag en sväng till stan,måst köpa nytt smink nu när jag blivit brun! :D Och sen till apoteket för att köpa något till min enorma förkylning så att den försvinner fort, skall egentligen på fredag på kalas och övernatt så då vill man nog vara frisk/are..
Har inte så mycket annat och säga,men hoppas ni gillar att jag är tillbaka igen efter min långa resa,bloggen kommer bli som vanligt igen :)
Har också saknat er bloggläsare <3 och hoppas ni blir flitiga i att kommentera som ni varit innan!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!